close

 

 

這首是janet Jackson唱的

它不是什麽新歌

但是我就是喜歡它

這個是Dance Flow在舞林大道Fall in love時所選的歌

聼起來就會很幸福^^

::歌詞::

Back on the road again
Feelin kinda lonely
And looking for the right guy
To be mine
Friends say I'm crazy cause
Easily I fall in love
You gotta do it different
This time
Maybe we'll meet at a bar
He'll Drive a funky car
May be we'll meet at a club
In fall so deeply in love
He'll tell me I'm the one
And we'll have so much fun
I'll be the girl of his dreams maybe
Altight maybe gonna find him today
I gotta get someone to call my love
Yeah baby come on
Alright baby come in
Pass my way
I gotta get someone to call me lover
Yeah baby come on
Ie Yi Lol

I spoil them when I'm in love
Given them what they dream of
Sometimes it's not a good thing
But I'm blind
I love hard with everything
Giving my all
More than they
I'll take my friends advice this time
I'll do it differently

My my
Looking for a guy guy
I don't want him too shy
But he's gotta have the quauties
That I like in aman
Strong smart affechonate
He's gotta be all for me
And I'll be too you see happily

 

other other other other other other other other other

 

 

 

這首也不是什麽新歌

是我小學就聼過了

所以可以想象這歌齡也不會太小

是由古巨基演唱的-喜歡-

在旅行巴士時突然聽到的

它的節奏很簡單

所以喜歡

::歌詞::

喜欢你的头发
喜欢你的脸颊
喜欢你微笑的时候眼里藏不住的光
喜欢你的害羞
喜欢你的疯狂
想要一天二十四个小时守在你身旁
喜欢开你玩笑 喜欢叫你傻瓜
喜欢吓你一跳的时候看你慌张的模样
喜欢搭你肩膀 喜欢你会怕痒
喜欢趁你没有防备偷袭你的手指甲
想要抱你一下 贴紧我的胸膛
想要告诉你这样下去不是办法
想要把你绑架 想要带你回家
想要非常认真严肃的承诺地老天荒
想要非常认真严肃的承诺地老天荒
思念你令我惊慌 想到你令我膨胀
你的每个笑容都会令我幸福的快爆炸
见你的时候我总是说些傻呼呼的蠢话
令我随时随地濒临疯狂

arrow
arrow
    全站熱搜

    αιαιγυκι 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()